Overslaan en naar de inhoud gaan

Johan Kramer start The Very Small Office

Een mix van ideeën & regie voor brands & friends. Dat wil Johan Kramer met zijn pas operichte The Very Small Office bieden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Andere omschrijving van : A global local creative boutique based in a shoebox.

related partner content for mobile comes here

Johan Kramer, regisseur, schrijver en mede-oprichter van KesselsKramer, prefeert groei in zijn eigen hoofd boven een groot kantoor. Ook doet hij liever een paar bijzondere en inspirerende projecten per jaar om daarnaast tijd over te houden voor zijn privéleven.

The Very Small Office is klein maar open en gericht op samenwerking. Per project bekijkt hij naar de beste vorm van samenwerking. Dat kan ook nog goed zijn met 328 Stories, de productiemaatschappij waar hij de laatste jaren veel mee heeft samengewerkt. Kramer: ‘Vroeger waren er merken die werkten met bureaus, die schreven scripts, die gaven ze aan een productiemaatschappij en die weer aan een regisseur. Nu zijn er merken en de rest is een grote mash-up. En dat is precies de omgeving waar mijn mini mini kantoortje manoeuvreert…..open voor alle mogelijke samenwerkingen.’

Ter introductie liet Kramer een promotionele flyer bezorgen in de vorm van een bovenmaatse krant ter introductie van zijn nieuwe bedrijfje.

In de krant staan foto’s van de mensen met wie hij in de wereld heeft gewerkt –allen met zijn schoenendooskantoor in de hand - en de plekken die belangrijk voor hem waren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in