Overslaan en naar de inhoud gaan

Inzenden voor RAB Radio Awards

Het Radio Advies Bureau (RAB) reikt op 6 oktober weer de RAB Radio Awards uit. Inzenden kan nog tot en met 31 augustus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vakgenoten kunnen favoriete commercials op de longlist zetten. De commercial(s) kunnen nog tot en met 31 augustus worden gezonden naar .

related partner content for mobile comes here

De vakjury deelt vier prijzen uit: Goud, Zilver en Brons. Voor 2011 wordt ook Goud uitgereikt aan de beste non-profit commercial. De winnaars worden beloond met gratis radiozendtijd, Goud krijgt € 50.000, Zilver € 25.000 en Brons € 10.000.

Er zijn drie criteria die afzonderlijk en in onderlinge samenhang worden gehanteerd:

1. Creativiteit (spotlengte, copy, geluid, stemgebruik, etc.)

2. Uniciteit (origineel, uniek en onderscheidend)

3. Effectiviteit (interessante boodschap, zet luisteraar aan tot actie)

Ook is er een award voor de radio-adverteerder van het jaar, dit jaar gekozen door een speciaal samengestelde jury. De winnaar wint € 50.000 zendtijd. Hiervoor moet een motivatie ingezonden worden waarin mediumgebruik, cross-media multiplier effect, etc. in de beoordeling wordt meegenomen. Meer informatie op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in