Inside the Industry: Young Guns
Inside the Industry, een serie video's over innovaties en ontwikkelingen in de marketing- en media-industrie, gaat ditmaal over Young Guns. Twintigers met veel ambitie. Ronnie Overgoor praat met Jochem Vroom (28), van affiliate bureau Imbull.
Imbull is een nieuwe speler in het mediaveld. Het bureau exploiteert een Europees netwerk van kortingssites.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAffiliate marketing bestaat inmiddels 3 jaar in Nederland, toch haken de meeste adverteerders nog steeds af als je met woorden als affiliate en perfomance based aan komt zetten, aldus Vroom.
Wat zijn volgens Vroom de trends in media? ‘Social media, en dan vooral zoeken naar een manier om daar effectief mee om te gaan. Merken hebben de ROI echter nog niet in de vingers. Eigenlijk ken ik maar 1 partij die de investeringen in social media op dit moment al terugverdient.’
Zijn boodschap aan de grote adverteerders: verander mee, maar loop niet mee met iedere hype. Probeer het eerst te begrijpen voordat je out of the blue iemand aanneemt die het voor je op moet lossen.
De twintigers komen eraan, aldus Inside the Industry. Jong en ambitieus, zoals Jochem Vroom in dit filmpje. En zijn held, Mark Zuckerberg, komt ook nog maar uit 1984...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid