Overslaan en naar de inhoud gaan

Herwin van den Berg helpt Stadium Impact

Herwin van den Berg, voorheen marketing directeur Heineken en tegenwoordig managing partner BST Company, zal een actieve rol spelen bij de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De betrokkenheid van Van den Berg hangt samen met het minderheidsbelang dat BST Company en TMG Global hebben genomen in Stadium Impact. Dit bedrijf is exploitant van digitale media in het eredevisie voetbal. Voorbeelden zijn de megavideowalls aan het dak van het stadion (digitale scoreborden), led-boarding rondom het veld, de tv-circuits in de omlopen en de mobiele telefoon van de supporter. Doel is om voor de voetbalclubs een interactief voetbal- en entertainment programma te ontwikkelen. Het eerste stadion was de Euroborg van FC Groningen en dit aantal is inmiddels in het derde voetbalseizoen gegroeid naar negen eredivisieclubs, waaronder AFC Ajax en FC Twente.
BST Company is een ‘next generation’ participatiemaatschappij en een initiatief van Pier Baarsma en Wouter Gort. BST Company participeert in jonge ondernemingen op het gebied van digitale media, met name internet en digital out-of-home. Een andere participatie is Librium TV dat in de zomer van 2009 werd overgenomen van Telegraaf Media Groep.

related partner content for mobile comes here

Enrico Pruis, eigenaar en directeur van Stadium Impact: "We exploiteren steeds meer digitale media in steeds meer stadions. Om onze propositie naar de clubs en onze adverteerders te verbeteren, zochten we een strategische aandeelhouder met een trackrecord op het gebied van merkbeleving, mediasales en fancommunities.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in