Overslaan en naar de inhoud gaan

Havinga, Hofstede en Groenveld beginnen Brand New Live

Chris Havinga, Marc Hofstede en Robin Groenveld richten een bureau op voor brand entertainment, samen met Mojo Concerts/Live Nation.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Havinga en Hofstede zijn afkomstig van The Entertainment Group, waar ze tot voor kort respectievelijk commercieel directeur en directeur van de muziekdivisie waren. Ze waren onder meer verantwoordelijk voor Symphonica in Rosso en het concept Wit Licht. Groenveld is de grote man achter One and Only Productions en onder andere de bedenker en organisator van De Vrienden van Amstel Live. De drie hebben elkaar gevonden in Brand New Live; een bureau dat zich beweegt op het snijvlak van marketing en entertainment.

related partner content for mobile comes here

Met de gecombineerde ervaring en het relatienetwerk denken de oprichters in staat te zijn 'het verschil te maken' in de entertainment industrie. 'Niet alleen voor bedrijven, maar ook voor artiesten die wij beschouwen als merken.'

Bovendien is Mojo Concerts/Live Nation aangetrokken als partner. Live Nation is de grootste producten van live concerten en festivals wereldwijd en verantwoordelijk voor de live optredens van onder meer de Rolling Stones, Voor Brand New Live voegt de samenwerking financiële zekerheid toe. 'Daarom is dit verhaal ook gegarandeerd en kunnen we gelijk beginnen met elf man,' zegt Havinga. 'We gaan meteen groot van start. Plus dat we gemakkelijker toegang krijgen tot internationale artiesten. Een betere kans dan met Mojo krijg je niet.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in