Overslaan en naar de inhoud gaan

Groei voor Q-music en Veronica

Q-music en Radio Veronica zijn de grootste groeiers in het CLO van Intomart GfK over de periode februari- maart 2007.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Q-Music zag het marktaandeel stijgen van 5,8 naar 6,2 en Veronica van 5,3 naar 5,7. Het marktaandeel van Radio 2 daalt het hardst: van 13,4 naar 11,5 procent, maar dat heeft alles te maken met het feit dat de zender in de kerstperiode altijd een piek in luistercijfers heeft.
Radio 538 zag het aandeel licht groeien van 10,5 naar 10,6, Sky Radio deed het ook goed: van 9,6 naar 10,2. Radio 3FM zag het aandeel dalen: van 7,7 naar 7,5, terwijl Radio 1 op 7,5 bleef steken.
Radio 10 ging van 4,5 naar 4,6, Radio 4 van 2,2 naar 2,1, Caz van 2,0 naar 2,1 en Classic FM van 2,0 naar 1,9.

related partner content for mobile comes here

Overige zenders: Slam FM 1,8% (was 1,6%), Radio 5 1,7% (was 1,4%), Arrow Classic Rock 1,4 (1,5), Arrow Jazz FM 0,5 (0,6), 100%NL 0,5 (0,5), BNR nieuwsradio 0,5 (0,4), Kink FM 0,3 (0,2) en TMF radio 0,2 (0,1).
ORN daalde in aandeel van 14,2 naar 13,9 en CRN ging van 2,4 naar 2,6.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in