Groei voor Q-music en Veronica


Q-Music zag het marktaandeel stijgen van 5,8 naar 6,2 en Veronica van 5,3 naar 5,7. Het marktaandeel van Radio 2 daalt het hardst: van 13,4 naar 11,5 procent, maar dat heeft alles te maken met het feit dat de zender in de kerstperiode altijd een piek in luistercijfers heeft.
Radio 538 zag het aandeel licht groeien van 10,5 naar 10,6, Sky Radio deed het ook goed: van 9,6 naar 10,2. Radio 3FM zag het aandeel dalen: van 7,7 naar 7,5, terwijl Radio 1 op 7,5 bleef steken.
Radio 10 ging van 4,5 naar 4,6, Radio 4 van 2,2 naar 2,1, Caz van 2,0 naar 2,1 en Classic FM van 2,0 naar 1,9.
Overige zenders: Slam FM 1,8% (was 1,6%), Radio 5 1,7% (was 1,4%), Arrow Classic Rock 1,4 (1,5), Arrow Jazz FM 0,5 (0,6), 100%NL 0,5 (0,5), BNR nieuwsradio 0,5 (0,4), Kink FM 0,3 (0,2) en TMF radio 0,2 (0,1).
ORN daalde in aandeel van 14,2 naar 13,9 en CRN ging van 2,4 naar 2,6.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid