Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie genomineerden voor de prijs Marketeer of the Year 2007

Er zijn drie genomineerden geselecteerd voor de prijs Marketeer of the Year 2007. De prijs wordt op 6 juni uitgereikt door het Tijdschrift…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury heeft uit een groot aantal inzendingen de volgende drie kandidaten geselecteerd die voor de prijs in aanmerking komen:

related partner content for mobile comes here

Herwin van den Berg, marketingdirecteur Heineken Nederland. ‘Al jaren goed bezig. Consistent en nooit rustend op zijn lauweren. Internet heeft onder hem een vaste plek in de marketingmix gekregen’, aldus de jury.

Raymond Spanjar, Chief Hyving Officer van Hyves. ‘Elke maand wel in het nieuws met weer iets nieuws. Hard groeiend en wat iedereen steeds wil weten: er wordt ook geld verdiend aan dit sociaal netwerk’, aldus de jury.

Jan Marijnissen, fractievoorzitter van de SP. ‘Een vreemde eend in deze bijt, maar erg succesvol en een voorbeeld voor tal van marketeers. Schuwt de ongebaande paden niet, gebruikt virals, blijft evenwel authentiek en maakt van zijn partij een sterk merk’, aldus de jury.

Wie de prestigieuze prijs ontvangt wordt op 6 juni duidelijk tijdens MarketingLive in Rotterdam () waar de drie genomineerden hun case presenteren en de jury de winnaar bekend maakt.

De Marketeer of the Year-titel is een jaarlijkse prijs die dit jaar voor de zevende keer wordt uitgereikt. De titel is voor de marketeer die op vernieuwende en succesvolle wijze nieuwe en oude marketinginstrumenten inzet.Nima, PIM en het Tijdschrift voor Marketing/e hebben de afgelopen maanden hun achterban opgeroepen marketeers te nomineren voor de prijs. Er zijn meer dan 15 namen ingediend met vaak overtuigende bewijsvoering. De jury heeft vervolgens een shortlist samengesteld, waarbij de belangrijkste criteria zijn: vernieuwing en effectiviteit.

De jury bestaat uit de volgende personen: Suzanne Ekel (winnaar van de prijs in 2001 en ex-Monsterboard), Robert de Groot (winnaar van de prijs in 2003 en voormalig commercieel directeur Citroën), René Frijters (winnaar van de prijs in 2004 en directeur van Alex Beleggingsbank), Alexander Ribbink (winnaar van de prijs in 2005 en ceo van TomTom), Hans Hagenaars (winnaar van de prijs in 2006 en directeur ING), Monica van der Meeren (Areamanager van USG Capacity), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Frank van Delft (bestuurslid Nima) en voorzitter Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing//).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in