Drie genomineerden voor de prijs Marketeer of the Year 2007
De jury heeft uit een groot aantal inzendingen de volgende drie kandidaten geselecteerd die voor de prijs in aanmerking komen:
Herwin van den Berg, marketingdirecteur Heineken Nederland. ‘Al jaren goed bezig. Consistent en nooit rustend op zijn lauweren. Internet heeft onder hem een vaste plek in de marketingmix gekregen’, aldus de jury.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisRaymond Spanjar, Chief Hyving Officer van Hyves. ‘Elke maand wel in het nieuws met weer iets nieuws. Hard groeiend en wat iedereen steeds wil weten: er wordt ook geld verdiend aan dit sociaal netwerk’, aldus de jury.
Jan Marijnissen, fractievoorzitter van de SP. ‘Een vreemde eend in deze bijt, maar erg succesvol en een voorbeeld voor tal van marketeers. Schuwt de ongebaande paden niet, gebruikt virals, blijft evenwel authentiek en maakt van zijn partij een sterk merk’, aldus de jury.
Wie de prestigieuze prijs ontvangt wordt op 6 juni duidelijk tijdens MarketingLive in Rotterdam (www.marketinglive.nl) waar de drie genomineerden hun case presenteren en de jury de winnaar bekend maakt.
De Marketeer of the Year-titel is een jaarlijkse prijs die dit jaar voor de zevende keer wordt uitgereikt. De titel is voor de marketeer die op vernieuwende en succesvolle wijze nieuwe en oude marketinginstrumenten inzet.Nima, PIM en het Tijdschrift voor Marketing/marketing-online hebben de afgelopen maanden hun achterban opgeroepen marketeers te nomineren voor de prijs. Er zijn meer dan 15 namen ingediend met vaak overtuigende bewijsvoering. De jury heeft vervolgens een shortlist samengesteld, waarbij de belangrijkste criteria zijn: vernieuwing en effectiviteit.
De jury bestaat uit de volgende personen: Suzanne Ekel (winnaar van de prijs in 2001 en ex-Monsterboard), Robert de Groot (winnaar van de prijs in 2003 en voormalig commercieel directeur Citroën), René Frijters (winnaar van de prijs in 2004 en directeur van Alex Beleggingsbank), Alexander Ribbink (winnaar van de prijs in 2005 en ceo van TomTom), Hans Hagenaars (winnaar van de prijs in 2006 en directeur ING), Monica van der Meeren (Areamanager van USG Capacity), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Frank van Delft (bestuurslid Nima) en voorzitter Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing/www.marketing-online.nl/www.MolBlog.nl).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid