Overslaan en naar de inhoud gaan

Effie 2008: 1 x goud, 3 x zilver, 8 x brons

De campagne voor Klene drop van Perfetti van Melle, ontwikkeld door Y & R Not Just Film, heeft als enige een Gouden Effie in de wacht…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In totaal zijn er dit jaar 41 cases, van wie er 16 werden gekandideerd voor een Effie. Zilveren Effies gingen naar Zwitsal, Biodermal en de campagne over tweedehands boeken van Bol.com. Bronzen Effies waren er voor de reclames voor Activia, McDonald's, Wakker Dier, Theodoor Gilissen, Fruitshoot, Andrélon, FBTO en de stad Groningen.

related partner content for mobile comes here

Ter gelegenheid van het jubileumjaar van de prijzen werden tevens drie Grand Effies uitgereikt aan een bureau, een adverteerder en een merk voor de meest effectieve communicatie in de afgelopen 25 jaar. Reclamebureau DDB (35 Effies), adverteerder Unilever (18 Effies) en het merk Albert Heijn (8 Effies) mochten deze ‘achievement awards’ in ontvangst nemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in