Overslaan en naar de inhoud gaan

Dutch Marketing Awards introduceert Marketing Transformer Award

De Dutch Marketing Awards, de prijzen van NIMA, PIM en Adformatie, zet succesvolle marketingtransformaties op het podium.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Dutch Marketing Awards, waar jaarlijks de belangrijkste marketingprestaties worden bekroond, lanceert een nieuwe categorie: Marketing Transformer of the Year Award. De award zet marketingorganisaties in de spotlight, die aantoonbaar succesvol zo’n marketingtransformatietraject hebben ondergaan of wellicht nog middenin zitten, maar wel al kunnen aantonen dat er een flinke transformatie gaande is.

related partner content for mobile comes here

De jury bestaat uit voorzitter Philip Kok (The Valley), Eric Kramer (WPP), Bart Bakker (New Forrest) en Mylene Heystek. 

 

Organisaties zijn voortdurend in transitie onder invloed van gedragsverandering en nieuwe technologie. De marketingdiscipline speelt daarbij een grote rol. Het is hun taak om waarde te regisseren en daarmee impact te maken voor alle stakeholders. Innovatie, digitalisering en purpose staan hoog op de agenda. De CMO werkt samen met de CEO, CIO en CFO, de interne organisatie, klanten en externe partners, zodat de diverse silo’s binnen en buiten de organisatie geslecht worden.

De optelsom van marketingvisie, executiekracht en innovatie-snelheid bepaalt hoe sterk en consistent de organisatie wordt ervaren in de journeys van alle stakeholders. Alleen dan overleef je als organisatie en merk in deze tumultueuze wereld van marketing en technologie. Voor die bedrijven heeft de Dutch Marketing Awards de nieuwe prijs in het leven geroepen.  

Inzenden kan via site van de Dutch Marketing Awards. 

Categorie specifieke randvoorwaarden:

  • De inzending heeft in 2018 aantoonbaar een bijdrage geleverd aan de (digitale) transformatie van de marketing(afdeling) èn de organisatie
  • De transformatie is tot nu toe succesvol en heeft een positieve impact op de doelstellingen van de organisatie/opdrachtgever
  • De inzending is innovatief en een voorbeeld voor het marketingvak

Wie kunnen inzenden? 
Teams die binnen een organisatie de lead hadden bij de marketingtransformatie en een case met aantoonbaar resultaat kunnen presenteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in