DMSA kiest voor PPGH JWT - Colors
De DMSA heeft een nieuwe communicatiestrategie en bureau PPGH JWT ‒ Colors is het begeleidende bureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de strategie speelt de site een centrale rol, aangevuld met emailnieuwsbrieven, een kwartaalnieuwsbrief in print en diverse advertentiecampagnes. Samen met Colors wordt de communicatielijn uitgezet voor een eenduidige uitstraling naar de leden, de markt en belanghebbenden. Leo Hillen (directeur DMSA): ‘We hebben besloten met een vast bureau te gaan werken om de herijking van DMSA eenduidig over het voetlicht te brengen. In Colors hebben we een bureau gevonden dat veel ervaring heeft in zowel thematische
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
communicatie als actiemarketing, gekoppeld aan nieuwe media.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid