Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de beste brand activations van juni

De maand waarin Jaguar stunt, Peru koffers de wereld over stuurt en Motorola een bijzondere contentcampagne maakt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

PromPeru – Hotspots of Peru

related partner content for mobile comes here

Bureau: Tribal 121

Adverteren op vliegvelden is duur. Dat kan slimmer, dacht het creatieve bureau van het Peruaanse ministerie van Toerisme. Ze ontwikkelden een serie koffers met daarop prints van de toeristische highlights van het land. Die gaven ze aan bekende sporters, wetenschappers, artiesten en andere bekende reizigers. Het resultaat van dit out-of-the-box media idee is dat Peru in de spotlights staat op een plek waar mensen bijzonder geconcentreerd naar kijken: de bagagecarrousel op vliegvelden. Extra bijvangst: gewone Peruanen vinden de koffers zo tof dat ze in productie zijn genomen. Hierdoor krijgt Peru gratis duizenden ambassadeurs over de hele wereld.

 

Jaguar - Musicdrome

Bureau: Geometry Global

Praktisch, veilig, ruim. Een SUV staat niet bekend om zijn sexy eigenschappen en looks. Maar een Jaguar is anders, dus bedacht het Britse bedrijf voor de lancering van de F-Pax in Japan een stunt met een hoog adrenalinegehalte. De Musicdrome is een levensgrote platenspeler die door een F-Pax wordt aangestuurd. Hoe sneller hij rijdt, hoe sneller de muziek gaat. Hoe hoger hij rijdt, hoe harder de beats knallen. Het resultaat is een vette show waar duizenden mensen uit hun dak gaan.

 

Hello News Project – Moto Z

Bureau: F.biz/WPP

Mensen willen graag mooie foto’s schieten met hun smartphone. Om te bewijzen dat de nieuwe Moto Z uitblinkt in professionele kwaliteit, ging Motorola in Brazilië een opvallende samenwerking aan. Gedurende drie maanden wisselden de huisfotografen van dagblad Estado de Sao Paulo hun vertrouwde camera’s in voor een Moto Z met een Hasselblad True Zoom-lens. Ze schoten er alles mee, van coverbeelden tot online video’s. De mooiste plaatjes verschenen in een serie advertorials en er werd een speciale expositie aan gewijd.

 

BrandActivation.nl, een blog van BrandBase, selecteert elke maand drie inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. Aan het eind van het jaar wordt het allerbeste werk van 2017 gekozen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in