Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM richt organisatie zo in dat het bovenop klantbehoefte zit

Een interview Mijke van Ballegooijen, directeur customer experience KLM.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

KLM startte in 2016 met het aanscherpen van de ‘purpose’. Deze strategische reflectie leidde uiteindelijk tot de beslissing om KLM te veranderen in een volledig klantgerichte organisatie. Directeur customer experience KLM, Mijke van Ballegooijen, legt uit voor welke uitdagingen ze het afgelopen jaar kwam te staan en wat er de volgende stappen zijn. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
A van der Smit

Ik wil graag reageren op het artikel in jullie magazine van Boet Krieken en Thirza Schaap. Hebben jullie een email waarheen ik dat (met bijlagen) kan sturen. Ik ben Blue Bizz en Flying Blue Gold member nr: 8682727965. Hartelijk bedankt alvast

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in