Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo reageert McDonald's op een dwarsligger in de commentsectie

Het meest bijzondere werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Waarschijnlijk niet waar McDonald's België op hoopte, maar de actie bleek toch een groot creatief succes.  

related partner content for mobile comes here




1. De Vlaamse fastfoodies bedachten een leuke inhaker.
 



2. De commentsectie barst meteen los, maar Jose wil opnieuw beginnen.
 



3. Burn heeft in ieder geval niet de langste.
 



4. Maar dan worden mensen creatief.
 



5. Als er memes aan te pas komen, weet je dat het goed gaat.
 



6. Dit frietje moet nog geschild worden, maar toch.
 



7. En dan is daar Jens, saboteur van de bovenste plank.
 



8. En hij wordt in de commentsectie op handen gedragen.
 



9. Een voorval dat kan gebeuren, maar hoe reageer je hier als bedrijf op? Het wordt zo een case op LinkedIn.
 



10. En ten slotte kunnen we stellen dat het van begin tot eind een vermakelijk frietje is.
 



11. Hulde!


10. En ten slotte kunnen we stellen dat het van begin tot eind een vermakelijk frietje is.
 



11. Hulde!


 




Over De Beste Social Media
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in