Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitale verandering gaat over meer dan technologie alleen

Opvallende zaken van Dmexco18 #dag 2: Snap over ‘camera natives’, Publicis verandert de creatieve industrie en podcast-hit Jan…
Miniatuurvoorbeeld
© Rob Beemster
Miniatuurvoorbeeld
© Rob Beemster

Als er één etiket op de tweede dag van Dmexco moet worden geplakt, dan staat daar toch wel op ‘digitale transformatie’. Consumenten en merken, mediabureaus en creatieve agencies; alles en iedereen is onderhevig aan de impact van digitale technologie. In de presentaties op de podia en in de stands op de beurs ging het dan ook veelvuldig over de contouren van de nieuwe wereld. Contouren die, dat zal niemand verrassen, sterk gedefinieerd zullen zijn door data analytics en kunstmatige intelligentie.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in