Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketing Insights: van data naar dashboard | Oxyma expertsessie 2 oktober

Wil jij met dashboarding aan de slag of hier meer over weten? Meld je dan aan voor het event op dinsdag 2 oktober!
Partner
Merkle Nederland

Bij Merkle helpen we de mooiste merken en bedrijven onweerstaanbare persoonlijke klantervaringen over platformen en apparaten heen te creëren, die leveren wat klanten willen, verwachten en hen af en toe zelfs verrast. We combineren CRM, Media en Creativiteit om marketing echt mensgericht te maken. Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle is onderdeel van dentsu.

Miniatuurvoorbeeld
© Oxyma
Miniatuurvoorbeeld
© Oxyma

Om grip te krijgen op je activiteiten, is het essentieel om continu en goed inzicht te hebben in de onderliggende feiten. Een performance dashboard geeft deze inzichten helder weer. Wil jij met dashboarding aan de slag of hier meer over weten? Meld je dan aan voor het event op dinsdag 2 oktober!

Zie snel welke data relevant zijn voor je campagnes, je klanten én hun gedrag en gebruik performance dashboards om de inzichten van je acties beschikbaar en leesbaar te maken. Tijdens deze expert-sessie vertellen de Insights experts van Oxyma wat het nut is van dashboarding, we delen de meest succesvolle cases ter inspiratie en nemen je mee in de weg naar het ultieme dashboard, zodat je zelf snel aan de slag kunt.

Schrijf je nu in

Inschrijven voor dit gratis event doe je hier.

Alles wat je moet weten

Datum: Dinsdag 2 oktober

Tijd: Inloop vanaf 14:30, de sessie is van 15:00 tot 17:00 met afsluitend een borrel mét Rotterdamse bitterballen

Locatie: Oxyma HQ, Vasteland 74 (in HNK locatie Vasteland), parkeren Erasmusbrug

Voor wie? Iedereen! Maar éxtra interessant voor (marketing) managers, (CRM) marketeers en product owners. (mogelijke) gebruikers van het dashboard dus.

Kosten: Gratis

Agenda

15:00 Inloop

15:30 Oxyma insights & dashboarding

16:00 Roadmap & demo: Hoe komt een dashboard tot stand?

16:15 Feyenoord case: Nóg korter op de bal zitten

17:00 Q&A met afsluitend een borrel

Meer over Oxyma insights

Wij vertalen data naar inzichten. Dit gebeurt o.a. door het bouwen van performance dashboards, het toepassen van advanced analytics en het uitvoeren van predictive modelling. Op basis van deze inzichten adviseren wij onze opdrachtgevers, zodat zij hun marketingactiviteiten verder kunnen optimaliseren. Hierbij maken we gebruik van hedendaagse technologie, programma’s en statistische software.

Oxyma insights werkt voor opdrachtgevers als KPN, marlies|dekkers, Unilever en T-Mobile.

Misschien is dit artikel over het Campaign Insights Dashboard interessant voor je.

Meer weten? Remco Weijers, Oxyma's data strategist, kan je meer insights geven!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Merkle Nederland

Bij Merkle helpen we de mooiste merken en bedrijven onweerstaanbare persoonlijke klantervaringen over platformen en apparaten heen te creëren, die leveren wat klanten willen, verwachten en hen af en toe zelfs verrast. We combineren CRM, Media en Creativiteit om marketing echt mensgericht te maken. Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle is onderdeel van dentsu.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in