Overslaan en naar de inhoud gaan

Meld je aan voor onze GDPR round table (breakfast editie) op 25 mei!

Merkle Nederland organiseert op 25 mei een gratis sessie over kansen en valkuilen van GDPR en de impact ervan op digital marketing.
Partner
Merkle Nederland

Bij Merkle helpen we de mooiste merken en bedrijven onweerstaanbare persoonlijke klantervaringen over platformen en apparaten heen te creëren, die leveren wat klanten willen, verwachten en hen af en toe zelfs verrast. We combineren CRM, Media en Creativiteit om marketing echt mensgericht te maken. Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle is onderdeel van dentsu.

Miniatuurvoorbeeld
© Oxyma B.V.
Miniatuurvoorbeeld
© Oxyma B.V.

Merkle Nederland bureau Oxyma organiseert op 25 mei in Rotterdam een round table (breakfast editie) over GDPR. Veel organisaties zijn druk bezig om GDPR goed in te richten. Op D-Day (25 mei) gaan we hierover met elkaar in gesprek. Hoe ga je als marketeer om met GDPR? Wat zijn de kansen, valkuilen en wat kunnen corporates eigenlijk nog van elkaar leren? Deze round table staat in het teken van best practices, kennisdeling en netwerken. Geïnteresseerd? Meld je aan!

In deze Oxyma Round Table zullen we dieper ingaan op de volgende onderwerpen:

  • Hoe ver zijn jullie met de implementatie
  • Op welke wijze is het traject verlopen
  • Wat is de rol van marketing/online
  • Waar lopen jullie tegenaan
  • Welke kansen biedt het nog
  • Etc.

Deze round table is extra interessant voor marketeers en managers welke actief meewerken of hebben gewerkt aan de GDPR compliancy.

Datum en tijdstip

Donderdag 25 mei 2018 van 09:00 – 11:30.

Locatie

Oxyma HQ, Vasteland 74, Rotterdam. Parkeren in parkeergarage Erasmusbrug, uitrijkaarten beschikbaar.

Agenda

09:00 – 09:30 uur – Inloop & ontvangst met ontbijt

09:30 – 09:45 uur – Welkom & introductie Oxyma en Merkle

09:45 – 11:30 uur – Round Table

11:30 uur – Afsluitend koffie

Meld je aan!

Wil je deelnemen aan deze (gratis) roundtable over GDPR? Meld je dan aan via deze link:

Over de Oxyma Round Tables

Oxyma organiseert regelmatig exclusieve (behind closed doors) Round Table evenementen. Deze Oxyma Round Tables hebben als doel om met elkaar in gesprek te gaan, ideeën te delen en te leren van ervaringen in een besloten en beschermde kring. De Oxyma Round Tables hebben maximaal 16 deelnemers waardoor we goed kunnen inzoomen op de uitdagingen binnen jouw organisatie. Bij de samenstelling van de deelnemers voor de Oxyma Round Table maken wij een goede afweging bij de belangen van de verschillende deelnemers. Verschillende inzichten vanuit verschillende invalshoeken zijn belangrijk voor een succesvolle Round Table. Conflicterende belangen of organisaties zullen wij, net als te veel commerciële functies, in een Oxyma Round Table event zo veel mogelijk proberen te voorkomen.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Merkle Nederland

Bij Merkle helpen we de mooiste merken en bedrijven onweerstaanbare persoonlijke klantervaringen over platformen en apparaten heen te creëren, die leveren wat klanten willen, verwachten en hen af en toe zelfs verrast. We combineren CRM, Media en Creativiteit om marketing echt mensgericht te maken. Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle is onderdeel van dentsu.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in