Overslaan en naar de inhoud gaan

Verbeter jouw Customer Experience door Service Design

Een duidelijk stappenplan richting een hogere én succesvolle customer experience. Inspiratiesessie bij Oxyma in Rotterdam.
Partner
Merkle Nederland

Bij Merkle helpen we de mooiste merken en bedrijven onweerstaanbare persoonlijke klantervaringen over platformen en apparaten heen te creëren, die leveren wat klanten willen, verwachten en hen af en toe zelfs verrast. We combineren CRM, Media en Creativiteit om marketing echt mensgericht te maken. Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle is onderdeel van dentsu.

Miniatuurvoorbeeld
© Oxyma BV
Miniatuurvoorbeeld
© Oxyma BV

Inspiratiessie op 28 juni 2018

Customer centric thinking? Easier said than done… Met Customer Experience by Service Design heb je een duidelijk stappenplan richting een hogere én succesvolle customer experience. Oxyma hanteert deze succesvolle methodiek al langere tijd voor verschillende klanten. In deze inspiratiesessie meer over de theorie en een interessante case van de Postcodeloterij. Wissel daarnaast van gedachten met medeprofessionals over de uitdagingen en kansen die het biedt binnen jouw organisatie.

Customer Experience by Service Design – jouw stappenplan tot hogere klantgerichtheid

Volgens onderzoek van Harvard Business Review zorgt een hogere Customer Experience (CX) voor significant meer omzet (140%), maar toch hebben veel marketeers stevige uitdagingen om de CX intern op de kaart te krijgen. Tijdens de sessie zullen de volgende vraagstukken aan bod komen:

  • Waar start je, en hoe identificeer je eventuele gaps en kansen binnen de customer journey?
  • Waar loop je intern/extern allemaal tegenaan?
  • Hoe organiseer je dit succesvol in een multidisciplinair team?
  • Hoe zorg je voor de juiste prioreiteitsstelling?
  • En tot slot, hoe meet je het succes?

Herken je jezelf in (één van) deze vraagstukken? Zet de Customer Experience by Service Design inspiratie sessie op 28 juni dan zeker in je agenda!

Datum, tijd & locatie

Donderdag 28 juni van 15:00 – 17:00, Oxyma HQ, Vasteland 74, Rotterdam, parkeergarage Erasmusbrug (uitrijkaarten beschikbaar). Na de sessie is er een afsluitende borrel.

Voor wie?

Iedereen die geïnteresseerd is Customer Experience en de mogelijkheden hiervan met Service Design. Je werk bij een middelgroot tot groot bedrijf en bent vanuit jouw expertise betrokken bij customer journey trajecten.

Aan deze inspiratiesessie zijn geen kosten verbonden.

Meer informatie

Wil je meer weten over service design? lees de blogs uit onze service design blog series.

Agenda

  • 15:00-15:30 Inloop
  • 15:30-15:45 Intro CX by Service Design @ Oxyma
  • 15:45-16:15 Uitleg van de Oxyma approach door Noor Schopman (consultant Oxyma)
  • 16:15-17:00 Klantervaringen Postcodeloterij door Lieke Witte (team lead online Postcodeloterij)
  • 17:00-18:00 Afsluitende netwerkborrel met natuurlijk een heerlijke Rotterdamse bitterbal!

Aanmelden

Je kunt je hier aanmelden.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Merkle Nederland

Bij Merkle helpen we de mooiste merken en bedrijven onweerstaanbare persoonlijke klantervaringen over platformen en apparaten heen te creëren, die leveren wat klanten willen, verwachten en hen af en toe zelfs verrast. We combineren CRM, Media en Creativiteit om marketing echt mensgericht te maken. Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle is onderdeel van dentsu.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in