De marketing-jukebox van Bol.com
Bol.com wil van kopen naar winkelen. Daarvoor heb je meer nodig dan alleen een breed assortiment. ‘Dat is raken, inspireren,…
Alsof het een ware ‘agile scrum’ betreft, wordt de journalist bij aankomst in het Utrechtse hoofdkantoor van Bol.com ontvangen in een multidisciplinair team. Want als je wilt vertellen over je nieuwe manier van werken – zo lijkt de gedachte te zijn – dan betrek je daar alle mensen bij die ermee te maken hebben.
Zo zitten we in de Bol.com-vergadercubicle - met uitzicht op het Amsterdam-Rijnkanaal – aan een volle tafel; aanwezig zijn Willem-Jan Lems, director marketing en al bijna negen jaar bij Bol.com, nieuwkomer Dries Poels, manager marketing communications & brand management, Esther Elberse, de online advertising expert, en Kees van Dorp, de digital director van Bol.coms reclamebureau Etcetera.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid