Overslaan en naar de inhoud gaan

De marketeer heeft de sleutel tot creativiteit in Web3

Grote Marketing Enquête 2022 | Peter Meere: ‘We weten nog niet precies wat we ermee kunnen, maar wel dát we er iets mee kunnen.'
Peter Meere
Peter Meere
Peter Meere
Peter Meere

De waan van de dag wordt voor marketeers momenteel vooral bepaald door de turbulentie in de mondiale economie. Ondertussen dendert de technologische trein van de toekomst door en vraagt onze aandacht. De mogelijkheden van Web3 worden zichtbaar en bieden kansen voor marketing. ‘Er worden al concrete toepassingen ingezet, al weet nog niemand precies wat we er straks allemaal mee kunnen’, zegt Peter Meere, mede-oprichter van The Brand Father en metaversefestival MET AMS.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in