DDB & Tribal Amsterdam wint Zilver bij Lions Health


De tekst van beide commercials is als campagne met een zilveren Leeuw bekroond.
'Man you're so beautiful - Go On':
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMenzis - Man you're so beautiful - Go On
En 'Man you're so beautiful -Love':
Menzis - Man, you're so beautiful - Love
In totaal werden 61 Leeuwen uitgereikt in Health & Wellness, uit 1.430 inzendingen. Van de 432 inzendingen voor de Pharma Lions, werden er 25 bekroond met een Leeuw.
Bij Pharma kreeg Digitas LBi New York de Grand Prix voor ‘Take it from a fish’ voor Astra Zeneca:
Take It From A Fish | Episode 11: "Half Off"
De Grand Prix bij Health & Wellness is gewonnen door Leo Burnett Mexico voor Procter & Gamble Always’ ‘Intimate Words':
ALWAYS INTIMATE WORDS
De Young Lions Health Award, die dit jaar is gelanceerd samen met Unicef en Unilever, ging naar het team van Mr. President, Ryan Price en Cece Chu, voor hun advertentie ‘The Essentials’.
Healthcare Agency of the Year werd Langland, Windsor, Healthcare Network of the Year werd CDM Group.
De Lions Health Grand Prix for Good werd toegekend aan ‘This Girl Can’ van FCB Inferno Londen voor Sport Engeland:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid