Overslaan en naar de inhoud gaan

Danny Oosterveer van Marketingfacts naar Burger's Zoo

Hij blijft binnen het Arnhemse actief en versterkt het team van Tim Lammers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Per 1 september verlaat Danny Oosterveer Marketingfacts, waar hij ruim 4 jaar werkzaam was. De laatste jaren was hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van marketingfacts.nl, de sociale kanalen en de e-mailmarketing. Bovendien was hij de hoofdredacteur van de laatste 3 edities van het Marketingfacts Jaarboek. ‘Een betere leerschool voor online marketing is er niet. Ik heb me altijd in mijn handjes geknepen dat ik bij Marketingfacts me dagelijks mocht bezighouden met de actuele staat van online marketing. Tegelijkertijd is de tijd gekomen om mijn vleugels uit te slaan en al deze kennis in de praktijk te gaan brengen voor zo&;n fantastisch merk als Burger&;s Zoo.’

related partner content for mobile comes here

Touchpoints
Bij Koninklijke Burger&;s Zoo gaat Danny aan de slag als Database Marketeer. Hij zal zich gaan bezighouden met beter in kaart brengen van wie de bezoekers van Burgers&; Zoo zijn en op basis daarvan relevanter te communiceren. Danny komt het team van marketingmanager Tim Lammers versterken. Lammers: ‘Dagelijks komen er duizenden bezoekers door de poorten van Burgers’ Zoo. Deze bezoekers willen we nog beter leren kennen. Dit biedt stuurmiddelen om beter aan de knoppen te kunnen draaien vanuit marketing en het bezoek aan het Arnhemse dierenpark verder te verrijken en de beleving te vergroten. Voor, tijdens en na een bezoek. Danny zal hier key in worden en zal de vele verschillende klant data die er al aanwezig is aan elkaar gaan koppelen om zo gedurende de customer journey op individueel niveau nog relevanter te gaan worden op de belangrijkste touchpoints.’

Naast zijn functie bij het dierenpark gaat Danny aan de slag met onderwijsprogrammaontwikkeling van de vierjarige studieroute Online Marketing bij Saxion Enschede. ‘Er zijn nog maar weinig dedicated onlinemarketingopleidingen. De opleiding gaat dit jaar voor het eerst van start. Het is erg gaaf om al in zo&;n vroeg stadium betrokken te worden, omdat er nog veel open ligt. Mijn persoonlijk doel is om aan het eind van de rit topstudenten af te leveren die écht verstand hebben van online marketing.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in