Overslaan en naar de inhoud gaan

Dalende winst voor WPP

WPP Group komt deze week met de halfjaar resultaten en zal een dalende winst melden. Maar het ergste van de reclamerecessie is achter de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Investeringsbank Merrill Lynch denkt dat WPP's winst in het eerste half jaar rond de 190 miljoen euro zal uitkomen, vorig jaar in dezelfde periode was dat nog ongeveer rond de 315 miljoen. De bank verwacht een beter resultaat in de tweede helft, schrijft Brandrepublic. Daar zal ook het overgenomen Cordiant Communications aan bijdragen.

related partner content for mobile comes here

WPP’s halfjaarresultaten tonen ook dat de oorlog in Irak nauwelijks impact heeft gehad op de reclame-industrie. De cijfers van WPP geven altijd een goed beeld van hoe de reclamemarkt ervoor staat.
WPP-baas Sir Martin Sorrell zal investeerders melden dat het ergste van de reclamerecessie achter de rug is. Met name in de VS, de grootste markt voor de communicatiegroep, gaat het beter.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in