Overslaan en naar de inhoud gaan

Crosmediaal versnellen in 2021

In de omnichannel week nemen we je mee in de kansen en uitdagingen die spelen binnen omnichannel marketing voor retailers en fabrikanten
Partner
Abovo Maxlead

We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media. Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben, zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.

omnichannelweek
omnichannelweek

De afgelopen periode is de wereld om ons heen in hoog tempo veranderd. Meer dan ooit is er een beroep gedaan op de flexibiliteit en het aanpassingsvermogen van bedrijven. In de omnichannel week nemen we je mee in de kansen en uitdagingen die spelen binnen omnichannel marketing voor retailers en fabrikanten.

Binnen drie thema’s komen experts aan het woord over de laatste trends en ontwikkelingen en laten we aan de hand van cases zien hoe dit werkt in de praktijk.

- Van landelijk naar lokale marketing
-
Meer grip op de klantreis dmv measurement & attributie
-
Omnichannel en de juiste inzet van kanalen.

Datum: 27, 28 en 29 oktober 2020

Tijd:                  14.00 – 16.00uur

Locatie :           Online

Prijs:                Gratis

Onderwerpen die aan bod komen:

  • Omnichannel strategie in corona tijd: digitaal versnellen, maar wat doe je met je winkels?
  • If you don’t opt- in, you’re out: krijg grip op de ongrijpbare consument
  • Google maps centraal in fysieke customer journeys. Hoe beheer je locatiegegevens met Google my business?
  • Retail insights for the Netherlands
  • Datagebruik voor een omnichannel speler
  • Grow my store: Omnichannel oplossingen van Google
  • Breng het gezonde verstand terug in je marketing
  • Inzet van online dynamische creaties voor lokale vestigingen
  • Creëren van een online social funnel op basis van offline klanten uit je fysieke winkels
  • Digital groeit harder dan ooit, inclusief voor aankopen in fysieke winkels – Hoe kan je hierop inspelen met ads?

Over de sprekers:

De verschillende sessies worden gegeven door sprekers van Abovo Media, Maxlead, Google, Microsoft, Markteffect en Reclamefolder/DPG Media.

Aanmelden:

Meld je gratis aan voor de omnichannelweek. Na aanmelding ontvang je per mail meer informatie over de live-stream.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Abovo Maxlead

We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media. Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben, zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in