Crosmediaal versnellen in 2021
We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media. Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben, zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
De afgelopen periode is de wereld om ons heen in hoog tempo veranderd. Meer dan ooit is er een beroep gedaan op de flexibiliteit en het aanpassingsvermogen van bedrijven. In de omnichannel week nemen we je mee in de kansen en uitdagingen die spelen binnen omnichannel marketing voor retailers en fabrikanten.
Binnen drie thema’s komen experts aan het woord over de laatste trends en ontwikkelingen en laten we aan de hand van cases zien hoe dit werkt in de praktijk.
- Van landelijk naar lokale marketing
- Meer grip op de klantreis dmv measurement & attributie
- Omnichannel en de juiste inzet van kanalen.
Datum: 27, 28 en 29 oktober 2020
Tijd: 14.00 – 16.00uur
Locatie : Online
Prijs: Gratis
Onderwerpen die aan bod komen:
- Omnichannel strategie in corona tijd: digitaal versnellen, maar wat doe je met je winkels?
- If you don’t opt- in, you’re out: krijg grip op de ongrijpbare consument
- Google maps centraal in fysieke customer journeys. Hoe beheer je locatiegegevens met Google my business?
- Retail insights for the Netherlands
- Datagebruik voor een omnichannel speler
- Grow my store: Omnichannel oplossingen van Google
- Breng het gezonde verstand terug in je marketing
- Inzet van online dynamische creaties voor lokale vestigingen
- Creëren van een online social funnel op basis van offline klanten uit je fysieke winkels
- Digital groeit harder dan ooit, inclusief voor aankopen in fysieke winkels – Hoe kan je hierop inspelen met ads?
Over de sprekers:
De verschillende sessies worden gegeven door sprekers van Abovo Media, Maxlead, Google, Microsoft, Markteffect en Reclamefolder/DPG Media.
Aanmelden:
Meld je gratis aan voor de omnichannelweek. Na aanmelding ontvang je per mail meer informatie over de live-stream.
We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media. Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben, zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid