Overslaan en naar de inhoud gaan

Consument gaat digitaal – mobiel stagneert

De consument wil op technologie-gebied op dit moment vooral graag CD writers, DVD’s en digitale camera’s. Apparaten dus, waarmee ze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Digitaal entertainment drijft momenteel de technologie-aankoop van consumenten. Alles waarmee digitale content kan worden gecreëerd doet het goed. Veel minder interesse is er op het moment voor – vervanging van – mobiele technologie zoals telefoons, PDA’s, MP3 spelers, pagers en GPS. Een stabiele 76 procent van de Europese huishoudens is in het bezit van een mobiele telefoon – de groei is er uit.

related partner content for mobile comes here

Technologie-adoptie in Europa

  In bezit Wil aanschaffen


Vaste telefoonlijn 93% 3%


Televisie 92% 4%


Videorecorder 83% 3%


Hi-fi 78% 4%


Mobiele telefoon 76% 7%


Desktop PC 55% 7%


Kleurenprinter 48% 7%


Walkman 47% 3%


Scanner 31% 8%


Game console 26% 3%


Camcorder 24% 4%


Gameboy 23% 2%


CD brander 23% 8%


Set-top box 20% 4%


WAP telefoon 19% 5%


DVD(als onderdeel) 18% 4%


DVD (stand-alone) 14% 7%


Laptop PC 12% 4%


Breedbeeld tv 11% 3%


Digitale camera 11% 8%


Webcam 8% 5%


Digitale camcorder 7% 5%


PDA 6% 2%


MP3-speler 4% 3%

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in