Commerciëlen op 45 procent, publieken op 40 procent
De commerciële zenders behaalden in week 11 gezamenlijk een marktaandeel van 45 procent, de publieke zenders 40 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL4 scoorde 18 procent marktaandeel, RTL5 4 procent, Yorin 6 procent. SBS6 behaalde een aandeel van 9 procent, Net5 5 en V8 3 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het Journaal van 20.00 uur op zondag was weer eens het best bekeken programma met 3,939 miljoen kijkers. Studio Sport (een uurtje daarvoor) trok ruim 3,6 miljoen belangstellenden. Ajax-Valencia is derde met 2,871 miljoen kijkers. De 10 kilometer bij de schaatsers werd bekeken door ruim 2,5 miljoen mensen. Vijfde is GTST van maandag met 2,3 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftBron: Publieke Omroep Kijk- en Luisteronderzoek (KLO).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid