Overslaan en naar de inhoud gaan

Commercie durft te kiezen voor senioren

Karin Bosveld schreef eerder vandaag al over Gayvertising en ook Reclameweek kwam vandaag met een Gayvertising special (toeval?).…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

en ook Reclameweek kwam vandaag met een Gayvertising special (toeval?). Doelgroepmarketing doet het altijd goed bij marketeers.

related partner content for mobile comes here

Naast gayvertising horen we de laatste tijd ook weer meer over Seniorenmarketing. Hoewel ik zelf 10 jaar geleden al bij een bureau stage liep dat daarin gespecialiseerd was, lijkt het nu dan toch eindelijk het grote gat in de markt. 'De Grijze Genieter heeft geld en tijd, dus marketeers; pak uw kans.' Een oproep die blijkbaar nog steeds kan prikkelen.

De komende week zullen we in de media meer gaan horen over Seniorenmarketing want de , gaat van start. Als we van deze beurs mogen geloven, wordt het een groot succes. Op de dertiende editie van de 50PlusBeurs zijn veel nieuwe grote commerciële aanbieders aanwezig.

Opel, Volkswagen, Chrysler, Renault, Daihatsu, Mitsubishi en Kia. M&S mode, Quelle, Miss Etam en Ecco. ABN AMRO en Rabobank en De Nederlandsche Bank. Bever Zwerfsport, NCRV, Omroep MAX en TROS. Auping, Batavus en Gazelle. Heijmans Vastgoed en RCN Vakantieparken. Ze zijn er allemaal!

Welke oudere/bejaarde Molblogger gaat een kijkje nemen? Ik ben erg benieuwd wat al deze merken de senioren te vertellen hebben. Vooral benieuwd of ze een blik stigmatiseringen opentrekken of zich echt in de doelgroep verdiept hebben. Ik hoor het graag!

PS Ik stel voor dat we in oktober ons allemaal op seniorenhomomarketing gaan richten

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in