Woerts meest invloedrijke sponsorman


Woerts dankt zijn eerste plaats aan de succesvolle verkoop van zowel de mediarechten van de Eredivisie als de invulling van de sponsoring van de ECV. ‘De klus waar drie jaar voor stond, wist ‘no-nonsense’ Chris in amper 14 maanden te klaren’, aldus Sponsor Magazine. Het betekent een verdrievoudiging van het inkomen van ECV tot bijna 100 miljoen euro.
‘Woerts is de terechte nieuwe nummer 1’, concludeert het vakblad voor sponsoring Sponsor Magazine. Op de tweede plaats in de lijst van 20 meest invloedrijke mensen in sponsoring staat de sponsormanager van Rabobank Nederland, Vincent Pijpers. Hij staat onder meer op die plek door zijn bestuurlijke taken en adviserende rol die hij heeft binnen het vak. De nummer 1 van de afgelopen jaren Marcel Beerthuizen (TBWABEC) staat dit jaar op drie.
Grootste stijger in de lijst is Michael Amiabel, de huidige voorzitter van de Sectie Sponsoring van het GVR. Amiabel verliet onlangs sportmarketingbureau Trefpunt om de Benelux-operatie van het internationale sponsoradviesbureau Performance op te zetten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid