Overslaan en naar de inhoud gaan

Woerts meest invloedrijke sponsorman

Chris Woerts is door Sponsor Magazine uitgeroepen tot meest invloedrijke man in sponsoring in Nederland. Tot voor kort was hij commercieel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Woerts dankt zijn eerste plaats aan de succesvolle verkoop van zowel de mediarechten van de Eredivisie als de invulling van de sponsoring van de ECV. ‘De klus waar drie jaar voor stond, wist ‘no-nonsense’ Chris in amper 14 maanden te klaren’, aldus Sponsor Magazine. Het betekent een verdrievoudiging van het inkomen van ECV tot bijna 100 miljoen euro.
‘Woerts is de terechte nieuwe nummer 1’, concludeert het vakblad voor sponsoring Sponsor Magazine. Op de tweede plaats in de lijst van 20 meest invloedrijke mensen in sponsoring staat de sponsormanager van Rabobank Nederland, Vincent Pijpers. Hij staat onder meer op die plek door zijn bestuurlijke taken en adviserende rol die hij heeft binnen het vak. De nummer 1 van de afgelopen jaren Marcel Beerthuizen (TBWABEC) staat dit jaar op drie.

related partner content for mobile comes here

Grootste stijger in de lijst is Michael Amiabel, de huidige voorzitter van de Sectie Sponsoring van het GVR. Amiabel verliet onlangs sportmarketingbureau Trefpunt om de Benelux-operatie van het internationale sponsoradviesbureau Performance op te zetten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in