Overslaan en naar de inhoud gaan

[case] Hoe Peugeot een draak vangt in virtual reality

Een virtual reality-campagne leverde Peugeot en DPDK verschillende prijzen op. Een uitgebreide casebeschrijving, inclusief de resultaten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Voor autofabrikanten is het lastig om hun lokale campagnes te koppelen aan het moment van lancering. Meestal zit er een flinke tijd tussen lancering en het moment dat de auto daadwerkelijk in de winkel te verkrijgen is. ‘Long lasting attention’  in de communicatie is dus noodzakelijk. Lokale bureaus starten vaak zonder materiaal van het hoofdkantoor, en weten ook niet wat de hoofdcampagne gaat worden. Vandaar wellicht dat hierdoor de meeste automotive campagnes vrij traditioneel zijn ingestoken… 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in