Campagne voor kleine flesje in horeca
In Duitsland serveert driekwart van de horecaondernemers een drankje uit een glazen flesje, in Nederland doet maar 40 procent dat. Om…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met de actie willen brancheverenigingen uit de drankenindustrie bereiken dat binnen een paar maanden de helft van alle drankjes in de horeca uit een glazen flesje wordt geschonken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met uitzondering van discotheken en evenementen, daar is vanwege de drukte de postmix een beter alternatief. Bij een postmix wordt een bepaalde hoeveelheid siroop gemengd met gekoeld, koolzuurhoudend water.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKoninklijke Horeca Nederland (KHN) steunt het initiatief van de drankenindustrie. De brancheorganisatie viert zelf dit jaar het 125-jarig bestaan onder het motto ‘gastvrijheid’ (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid