Campagne McDonald's: 'Iets doen wat iedereen leuk vindt.'
Fastfoodclaim: Naar McDonald's gaan is iets wat het leuk is voor het hele gezin.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De nieuwe commercial van McDonald's (TBWA\NEBOKO) gaat uit van het dilemma dat je als familie graag bij elkaar bent, maar dat het nog niet zo eenvoudig is om iets samen te doen waar je allemáál blij van wordt. Shoppen? Naar een kunstgalerie? Naar een voetbalwedstrijd? Stuk voor stuk activiteiten die slechts een deel van het gezin gelukkig maken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De claim van deze campagne is dan ook: van een bezoek aan McDonald's wordt iedereen happy.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMcDonald's - Kuipertjes
Credits
Klant: McDonald's
Bureau: TBWA\NEBOKO
Creatie: Dennis Baars, Erik Falke
Account: Patritia Pahladsingh, Judith Weijers
Verantw. klant: René Jaspers, Annemarie Swijtink
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid