Brancheorganisaties steunen DM Marktplein


De brancheorganisatie voor dm, de DDMA, heeft zich nu ook achter het evenement geschaard. Bij de DDMA hebben zich verder de IPAN en het NIMA, gevoegd. Hoofdsponsor is TPG Post/Cendris. Ook de vakpers, Adformatie, Adfo Direct, Incentive en Reclameweek zijn bij DM Markplein betrokken. Locatie zal net als vorig jaar La Bonbonnière zijn, in hartje Maastricht.
DM Marktplein bestaat uit een congres en een beursvloer voor een beperkt aantal deelnemers. Daarnaast is er volop gelegenheid om te netwerken in de horecagelegenheden in de omgeving van La Bonbonnière en tijdens het gezamenlijke diner.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVorig jaar bezochten ongeveer 250 dm’ers het Marktplein. Dit jaar verwacht de organisatie meer bezoekers, ook omdat gericht zal worden geworven binnen jongere doelgroepen.
De organisatie is in handen van Ron Brokking (RAI Langfords), Frits van Dorst (DMDM), Tamara van de Grijp (RAI Langfords), Nicolette Hogerzeil-Hulsebos (ReclameWeek), Teus Kieboom, Bart Linnekamp (Adformatie Groep) en Wim de Vries (Het Strategem). De website is te vinden op www.marktpleindm.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid