Overslaan en naar de inhoud gaan

Brancheorganisaties steunen DM Marktplein

Een groot aantal brancheorganisaties heeft medewerking toegezegd aan DM Marktplein, het jaarlijkse dm-evenement in Maastricht. Dit jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De brancheorganisatie voor dm, de DDMA, heeft zich nu ook achter het evenement geschaard. Bij de DDMA hebben zich verder de IPAN en het NIMA, gevoegd. Hoofdsponsor is TPG Post/Cendris. Ook de vakpers, Adformatie, Adfo Direct, Incentive en Reclameweek zijn bij DM Markplein betrokken. Locatie zal net als vorig jaar La Bonbonnière zijn, in hartje Maastricht.

related partner content for mobile comes here

DM Marktplein bestaat uit een congres en een beursvloer voor een beperkt aantal deelnemers. Daarnaast is er volop gelegenheid om te netwerken in de horecagelegenheden in de omgeving van La Bonbonnière en tijdens het gezamenlijke diner.

Vorig jaar bezochten ongeveer 250 dm’ers het Marktplein. Dit jaar verwacht de organisatie meer bezoekers, ook omdat gericht zal worden geworven binnen jongere doelgroepen.

De organisatie is in handen van Ron Brokking (RAI Langfords), Frits van Dorst (DMDM), Tamara van de Grijp (RAI Langfords), Nicolette Hogerzeil-Hulsebos (ReclameWeek), Teus Kieboom, Bart Linnekamp (Adformatie Groep) en Wim de Vries (Het Strategem). De website is te vinden op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in