Bonuskaart AH moet belangrijker worden
Dit zegt topman Anders Moberg van AH-moederconcern Ahold in antwoord op vragen van lezers van het Algemeen Dagblad. ‘De Bonuskaart moet meer voordelen kunnen bieden. Dit om de band met de klanten sterker te maken', meldt hij. Voor het einde van het jaar kunnen mensen een offensief verwachten.
Moberg voorspelt dat AH voorlopig door blijft gaan met het verlagen van prijzen. ‘We blijven oplettend; waar nodig scherp op de prijzen. En in bepaalde categorieën artikelen vinden voortdurend verlagingen plaats. De concurrentie slaapt morgen niet en ook niet overmorgen.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaHoewel Moberg met de verbeterde Bonuskaart een nieuwe service-impuls aankondigt, zou hij bij een nieuwe start in Nederland liever een goedkope supermarktketen hebben opgezet. Winkels waar service een ondergeschikte rol speelt. ‘Als ik van de grond af kon beginnen, was ik graag met een discounter gestart. Maar goed, ik heb te maken met Albert Heijn en de thuisbezorgdienst Albert.nl. Vooral voor die laatste voorzie ik nog veel groeimogelijkheden.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid