Overslaan en naar de inhoud gaan

Ana Henriques (TUI): ‘Niet de digitále bureaus overleven, maar de béste bureaus’

ADFORMATIE CONNECTS DAILY ‘Digital marketing is in de laatste jaren gedomineerd door koud conversiedenken. Misschien verandert dat nu…
Adformatie Connects Daily
Adformatie Connects Daily
© Ana Henriques, Boris Nihom en Alain Dujardin
Adformatie Connects Daily
Adformatie Connects Daily
© Ana Henriques, Boris Nihom en Alain Dujardin

Adformatie Connects Daily is een online videopanel voor marketeers waarin we met specialisten inzoomen op een onderwerp dat te maken heeft met het coronavirus. In deze aflevering schuiven drie digitaal georiënteerde gasten aan: Boris Nihom, managing director bij Achtung!, Ana Henriques, branding manager bij TUI en Kras en Alain Dujardin, creatief directeur en partner bij Greenberry.

related partner content for mobile comes here

Het onderwerp van gesprek is dit keer: De wereld (en ook die van marketingcommunicatie) digitaliseert opeens veel sneller. Zit digital marketing op rozen?

Immers, in een situatie waarin fysiek contact vermeden dient te worden, biedt de digitale wereld uitkomst.

  • Wat zijn aansprekende recente voorbeelden van een versnelde digitalisering?
  • Betekent dat ook dat digital marketeers en digitale bureaus nu meer werk hebben dan eerder?
  • Er komt zometeen een economische crisis van jewelste aan. Gaat die crisis voorbij aan de digitale bureaus?

 

Kijk hieronder het gehele (niet-ge-edite) videogesprek. (Duur: 16:27)

Adformatie Connects Daily - Episode 3 - Digital Marketing

 

Adformatie interviewt industry leaders over de impact van de coronacrisis en hoe daar op korte en lange termijn mee om te gaan.​​​​​​​ Bekijk alle gesprekken in het Dossier Adformatie Connects en volg het actuele nieuws via het liveblog

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in