Overslaan en naar de inhoud gaan

Alwine de Jong creatief directeur bij Being There

Alwine de Jong, voormalig algemeen directeur Y&R Amsterdam en adjunct-directeur Merk en Communicatie bij ASR, is deze week begonnen als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het afgelopen jaar werkte Alwine de Jong op freelance basis voor verschillende opdrachtgevers aan adverteerderszijde en bij digitaal bureau Noise.

related partner content for mobile comes here

Deze periode volgde op haar vertrek bij ASR, waar zij van 1 oktober 2012 tot in het voorjaar van 2013 adjunct-directeur Communicatie was en in kwam.

Voordat De Jong de overstap van bureau- naar adverteerderskant maakte, was zij bijna vijf jaar creatief- en algemeen directeur van Y&R Amsterdam.

De Jong over haar nieuwe stap: &;Het afgelopen jaar heb ik gebruikt nieuwe dingen te leren. Ik heb bij Noise aan veel digitale projecten meegewerkt en innovatieve technieken leren inzetten. Daar heb ik ook herontdekt hoe leuk ik het vind om als creatief aan merken en bedrijfsdoelstellingen te bouwen. Being There scoort creatief sterk en is flink gegroeid, er zijn daar voor mij op veel vlakken leuke, uitdagende dingen te doen. En dat allemaal op een plek als de Vondelkerk.&;

Olivier Koning, managing director van Being There, zegt over de komst van De Jong: &;De groei van ons bureau vraagt om verbreding van onze directie. We zochten iemand die merken en projecten vanuit het perspectief van de opdrachtgever kan benaderen en die de gepassioneerde vakidioten hier stevig van repliek kan dienen. Liefst een vrouw, want Being There is nogal een mannenclub. Alwine heeft een uitzonderlijk brede achtergrond. Ze is een strategische, gelauwerde creatief, heeft een goed oog voor klantrelaties en een flink track record in new business. We hebben haar gewoon net zo lang gestalkt tot ze koffie bij ons wilde komen drinken.&;

De directie van Being There bestaat naast Koning en binnenkort De Jong uit creatief directeur Pieter Scheltema en directeur strategie Edward Stolze.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in