Overslaan en naar de inhoud gaan

Alpro vernieuwt wereldwijde socialmediastrategie, wil diversiteit omarmen

De strategie is ontwikkeld door Dorst & Lesser, dat al tien jaar de social partner van Alpro is.
Alpro
Socialmedia-uitingen van Alpro
© Afbeelding: aangeleverd
Alpro
Socialmedia-uitingen van Alpro
© Afbeelding: aangeleverd

Alpro, producent van plantaardige dranken en voedsel, vernieuwt zijn wereldwijde merkstrategie op sociale media. Die strategie heet op sociale media 'Feed Your You' en is ontwikkeld door Dorst & Lesser, al tien jaar de social partner van het merk.

related partner content for mobile comes here

Imperfectie van de realiteit

Concreet gebruikt Alpro op sociale media nu speelsere content voor platforms als Pinterest, YouTube, TikTok en Meta (Facebook en Instagram). De strategie richt zich op het omarmen van diversiteit en aandacht voor de verschillende manieren waarop je de verschillende producten van Alpro kunt consumeren. 

De Feed Your You-strategie laat volgens Dorst & Lesser content zien die 'de imperfectie van de realiteit viert.' Dat is volgens het bedrijf hard nodig omdat mensen graag op sociale media de beste kant van zichzelf laten zien. Alpro en Dorst & Lesser zien daar geen noodzaak voor als je bijvoorbeeld met haast een plantaardige smoothie maakt?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in