Overslaan en naar de inhoud gaan

AD lanceert nieuwe campagne

Vandaag lanceert het AD een nieuwe campagne, met als slogan 'AD maakt sterk'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na de recente make over van het en de Goed Volk-campagne van de Volkskrant begin dit jaar, is het nu de beurt aan het AD om zich als krant opnieuw te profileren.

related partner content for mobile comes here

Dat doet de krant met de slogan 'AD maakt sterk'. 'Want' zo luidt de toelichting, 'het AD versterkt. Laat je sterker in het leven staan. Krijgt meer diepgang, wordt scherper en overzichtelijk. Een nationale krant met een lokaal hart. En dat willen we graag laten zien. Met een nieuwe campagne, commercial en een vernieuwde krant.'

Volgens het AD zelf schuilt de eigen kracht in 'een goede mix van nationaal en lokaal nieuws', 'serieus nieuws, maar ook met leuke en toegankelijke onderwerpen'. Ofwel: 'veraf en dichtbij, maar ook betrokken, nuchter en respectvol'.

In de commercial stelt het AD zich met behulp van een voice over als volgt voor:

'Wij zijn het AD. Wij maken nieuws.
Helder. Eerlijk. En soms gewoon leuk.
Vanuit de verste uithoeken tot vlak om de hoek.
Winnaar in sport. Als beste in testen.
Overal beschikbaar. Elk moment van de dag.
Wij maken nieuws. Voor lezers die willen.
Wij maken nieuws. Voor een krachtiger leven.
Wij maken niet bang. Wij maken niet vals.
Wij zijn het AD. En het AD maakt sterk.'

Het AD bracht de marketingcommunicatieactiviteiten onder bij JWT Amsterdam.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in