Overslaan en naar de inhoud gaan

(actie) Maak kans op exemplaar Social Media Strategie!

Social media is hot en iedereen wil er iets mee. Wat men echter vaak vergeet is dat sociale media geen doelstelling is maar ʻslechtsʼ een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nieuwe boek ; van experiment naar succes, beschrijft de toepasbaarheid van sociale media vanuit een marketingtechnische en strategische invalshoek.

related partner content for mobile comes here

Auteur Sjef Kerkhofs komt in dit boek met zijn Social Strategy-model; een combinatie van diverse marketingmodellen en specifieke internetcriteria die de lezer een strategisch framework biedt, waaraan de social media marketingstrategie van het bedrijf kan worden opgehangen.

Het helpt marketeers om op een strategische manier gebruik te maken van sociale media, vooral bekeken vanuit een maatschappelijk en gedragsmatig oogpunt. Het gedrag van de consument en diens beïnvloeding door de omgeving staan centraal, naast het intern organiseren en integreren van social media-marketinginspanningen, aldus Kerkhofs.

Molblogger Kerkhofs , en hij spreekt er ook over tijdens de van MarketingRSLT, die 13 en 14 oktober weer wordt gehouden in Seats2Meet in Utrecht. Hij geeft acht gratis exemplaren weg aan deelnemers van de workshops.

Dus als je kans wilt maken op een gratis exemplaar van zijn boek, , onder vermelding van BOEK (in het veld overige opmerkingen).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in