(actie) Maak kans op exemplaar Social Media Strategie!
Het nieuwe boek Social Marketing Strategie; van experiment naar succes, beschrijft de toepasbaarheid van sociale media vanuit een marketingtechnische en strategische invalshoek.
Auteur Sjef Kerkhofs komt in dit boek met zijn Social Strategy-model; een combinatie van diverse marketingmodellen en specifieke internetcriteria die de lezer een strategisch framework biedt, waaraan de social media marketingstrategie van het bedrijf kan worden opgehangen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet helpt marketeers om op een strategische manier gebruik te maken van sociale media, vooral bekeken vanuit een maatschappelijk en gedragsmatig oogpunt. Het gedrag van de consument en diens beïnvloeding door de omgeving staan centraal, naast het intern organiseren en integreren van social media-marketinginspanningen, aldus Kerkhofs.
Molblogger Kerkhofs schreef al eerder een white paper hierover, en hij spreekt er ook over tijdens de Social Media School van MarketingRSLT, die 13 en 14 oktober weer wordt gehouden in Seats2Meet in Utrecht. Hij geeft acht gratis exemplaren weg aan deelnemers van de workshops.
Dus als je kans wilt maken op een gratis exemplaar van zijn boek, schrijf je dan nu in, onder vermelding van BOEK (in het veld overige opmerkingen).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid