3% verkiest smartphone boven partner


[PERSBERICHT]
“De smartphone en social media spelen een steeds grotere rol in ons dagelijks leven, dit geldt ook voor de mensen die werken in de branches die doen. We vinden het belangrijk om te weten waarvoor deze doeners hun smartphone gebruiken en hoe actief zij zijn op social media, om zo onze dienstverlening beter aan te laten sluiten op hun wensen.” Licht Directeur Marketing & Innovatie van Timing, Wiecher Hakse, toe. “Het onderzoek wijst uit dat een grote meerderheid via social media op de hoogte gehouden wil worden van passende vacatures. Dat zijn interessante feiten waar wij als uitzendorganisatie in het kader van innovatie zeker iets mee kunnen!” De resultaten van het onderzoek zijn verwerkt in een aansprekende infographic die te vinden is op timing.nl.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
‘Doen-werk’ naar een hoger niveau
Timing wil met de resultaten van het onderzoek niet alleen haar dienstverlening optimaliseren, maar ook ‘doen-werk’ naar een hoger niveau tillen. Volgens de uitzendorganisatie krijgt ‘doen-werk’, de benaming voor uitvoerende banen tot MBO+ niveau, nog niet de glans die het verdient. Door etalagecampagnes, landelijke acties en de website doenwerkverdientglans.nl vraagt Timing regelmatig aandacht voor ‘doen-werk’. Via social media laat de uitzendorganisatie haar klanten en flexkrachten meepraten over dit onderwerp. “We weten nu op welke social media kanalen we de doeners kunnen vinden en wat een social media campagne voor hen interessant maakt. Door hierop in te spelen tillen we ‘doen-werk’ samen met hen naar een hoger niveau en geven we het de glans die het verdient.” Aldus Hakse. Een opmerkelijk resultaat uit het onderzoek is dat 3% van de doeners liever zijn/haar partner de deur uit doet dan de smartphone. Ook gaat 16% terug naar huis als de smartphone nog thuis ligt, zélfs als hij/zij daardoor te laat op het werk komt.
MobileMarketing.nl 2013
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid