
Revolution Ad, een in januari gestart bedrijf dat gepatenteerde online 3D-advertenties aanbiedt, start in Duitsland met Rituals als eerste klant. De eigen advertentiemethode werkt op smartphone, tablet en pc en laat de gebruiker een getoonde productafbeelding draaien en inzoomen. Zo komt het product meer tot leven, klinkt het.
Interactie met een productreclame verhoogt de conversie met liefst 40 procent, stelt Revolution Ad op basis van een eigen pilot. Nu heeft het advertentiebedrijf ook een launching customer: het Nederlandse Rituals draait in Duitsland een online campagne met interactieve advertenties. Onderaan dit artikel laat een video zien hoe de advertentiecampagne er voor een gebruiker uitziet.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVOnline Advertising Consultant (NL)
VONQDe adtech-stack van Revolution Ad werkt binnen een eigen netwerk maar kan ook draaien op andere advertentienetwerken, waaronder Adx en Google AdSense. Revolution Ad biedt ook media-inkoop, analyse en DSP-integratie aan via zijn platform.
Nieuwe chief commercial officer
Oprichters van Revolution Ad zijn Ramona Ramdaras (zij verkocht Mobile Journey aan Candid) en Tim van der Bilt (hij verkocht Maze-One aan Incubeta). Het team is uitgebreid met Ruben Westendorp, die start als chief commercial officer. Westendorp werkte eerder als director of sales EMEA bij bestandendeeldienst WeTransfer en is bij Revolution Ad verantwoordelijk voor de commerciële zaken, inclusief meer advertentiepartners werven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee