Overslaan en naar de inhoud gaan

Interactief advertentiebedrijf Revolution Ad start met Rituals als klant

Een online 3D-advertentiecampagne van Rituals draait in Duitsland en moet tot hogere conversie leiden.
rituals
rituals

Interactie met een productreclame verhoogt de conversie met liefst 40 procent, stelt Revolution Ad op basis van een eigen pilot. Nu heeft het advertentiebedrijf ook een launching customer: het Nederlandse Rituals draait in Duitsland een online campagne met interactieve advertenties. Onderaan dit artikel laat een video zien hoe de advertentiecampagne er voor een gebruiker uitziet.

De adtech-stack van Revolution Ad werkt binnen een eigen netwerk maar kan ook draaien op andere advertentienetwerken, waaronder Adx en Google AdSense. Revolution Ad biedt ook media-inkoop, analyse en DSP-integratie aan via zijn platform. 

Nieuwe chief commercial officer

Oprichters van Revolution Ad zijn Ramona Ramdaras (zij verkocht Mobile Journey aan Candid) en Tim van der Bilt (hij verkocht Maze-One aan Incubeta). Het team is uitgebreid met Ruben Westendorp, die start als chief commercial officer. Westendorp werkte eerder als director of sales EMEA bij bestandendeeldienst WeTransfer en is bij Revolution Ad verantwoordelijk voor de commerciële zaken, inclusief meer advertentiepartners werven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in