Overslaan en naar de inhoud gaan

Wefilm scoort over de grens met Arabische Audi-docu

'The Number 10’ werd binnen een week ruim 2 miljoen keer online bekeken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De campagne werd ontwikkeld door reclamebureau uit Dubai en geproduceerd door regisseur Joeri Holsheimer. Tijdens de shoot werd hij bijgestaan door documentairemaker Jona Honer (beiden ).

related partner content for mobile comes here

De film maakt onderdeel uit van de serie , waarin fans worden gevraagd een bijzondere uitdaging voor te leggen aan Audi.

The Messi of Arabia

Binnen deze challenge vroeg een fan een nieuw voetbalveld aan te leggen in een klein dorpje in Oman, om talent uit de buurt de kans te geven zich verder te ontwikkelen. De mini-docu vertelt het verhaal van Ahmed, een jongen uit het dorp die leeft voor voetbal en idolaat is van FC Barcelona-speler Lionel Messi.

‘Het is mooi om te zien dat grote merken steeds vaker persoonlijke verhalen centraal stellen en als merk iets bij willen dragen’, stelt , executive producer bij Wefilm. ‘Dat past goed bij onze missie en geeft kansen voor onze regisseurs om ook internationaal hun kwaliteiten te tonen.’

De mini-documentaire is online en in de bioscoop te bekijken.

Challenges Arabia: The Number 10

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Adverteerder: Audi Arabia
Bureau: Tonic
Productiemaatschapij: Wefilm & Filmmaster
Regisseur: Joeri Holsheimer en Jona Honer

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in