Overslaan en naar de inhoud gaan

Walter Aerts verruilt marketingbureau Vet Digital voor advertentiebedrijf Opt Out Advertising

Aerts was ceo van Vet Digital en wordt bij Opt Out Advertising verantwoordelijk voor de internationale groei van het Nederlandse bedrijf.
Walter Aerts Opt Out Advertising
Walter Aerts
© Afbeelding: Opt Out Advertising
Walter Aerts Opt Out Advertising
Walter Aerts
© Afbeelding: Opt Out Advertising

Walter Aerts verruilt zijn functie als ceo van marketingbureau Vet Digital voor die van head of business development bij Opt Out Advertising. Het Nederlandse bedrijf dat een privacyvriendelijke online advertentietechniek verkoopt, stelt Aerts aan om de internationale groei te leiden. Opt Out Advertising was tot voor kort alleen in Nederland actief en breidde vorige week officieel uit naar het Verenigd Koninkrijk. Daar is de Britse krant The Guardian de eerste klant.

related partner content for mobile comes here

Privacybewuste aanpak

Aerts werkte voor zijn tijd bij Vet Digital bij JustPremium, een advertentietechnologiebedrijf dat in 2021 is overgenomen door het Amerikaanse GumGum. 

'Opt Out Advertising is een vooruitstrevend bedrijf dat de digitale advertentiewereld revolutioneert, en ik ben verheugd om deel uit te maken van dit team,' aldus Aerts. 

'De uitgebreide ervaring en expertise in de branche maken Walter Aerts de ideale persoon om onze missie bij nieuwe partijen bekend te maken: het bieden van een privacybewuste benadering voor zowel uitgevers als adverteerders', zegt Tom van Betheim, ceo van Opt Out Advertising

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in