Overslaan en naar de inhoud gaan

Superhero Cheesecake versterkt zich met Bas Schutte en Yasmine Vo

Het bureau breidt het team uit met een Senior Digital Producer en een Senior Visual & Motion Designer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bas Schutte (33) is als Senior Digital Producer aan de slag gegaan bij Superhero Cheesecake. Bas startte zijn carrière gestart bij online life simulation game platform Eccky en is later aan de slag gegaan als project manager bij het reclamebureau Media Republic (tegenwoordig Grey Benelux). Na 6 jaar heeft Bas in 2012 het bureau verlaten voor digital productiebedrijf rocket science studios. Daar heeft hij gewerkt voor (internationale) reclamebureaus zoals Droga5, JWT International/Amsterdam, BBDO NY, Leo Burnett NY, GMMB voor onder andere merken als AT&T, Bridgestone, Starbucks, Newcastle Brown Ale en P&G.

related partner content for mobile comes here

&;Omdat digital producties met de dag ingewikkelder en uitgebreider worden is het voor ons een must om doorgewinterde producers aan te nemen die hun mannetje of vrouwtje staan op elk type project. Met Bas kiezen voor ervaring en kwaliteit.&; volgens Niels van Esch, Project Director.

Daarnaast is recentelijk Yasmine Vo (27) gestart als Senior Visual & Motion Designer. Voor Superhero Cheesecake is visual en motion design een integraal onderdeel van het productie proces en bijzonder belangrijk om de kwaliteit van de projecten hoog te houden. Yasmine heeft hiervoor gewerkt bij full service digital agencies Emakina en Mirabeau. Daar heeft ze gewerkt voor klanten zoals Algemeen Dagblad, Unilever, V&D, KLM, Air France, Transavia en ING Bank.

&;We zijn erg blij om Yasmine met haar ervaring in ons motion en design team binnen te halen. We merken dat motion design steeds belangrijker wordt in ons vakgebied en daardoor vaker wordt toegepast in elke fase van een project&;, aldus Martijn Dekker, Lead User Experience.

Bij de laatste editie van de Spinawards werd Superhero Cheesecake met de eerste Grand Spinaward ooit.

Lees het interview met Superhero Cheesecake naar aanleiding van dat succes: &;Het is nog niet zo lang geleden dat wij net moesten doen alsof we bij het reclamebureau hoorden dat ons inhuurde.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in