Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone-commercial toont voor- (en nadelen) van Tinder in het buitenland

De nieuwe commercial 'Tinder Holiday' werd bedacht en ontwikkeld door Achtung!.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

richt zich met de commercial op gebruikers, die op reis gebruik maken van Vodafone-internet. De provider beweert het grootste 4G-netwerk ter wereld te hebben voor &;de romantici onder ons&;.

related partner content for mobile comes here

In de tv-commercial &;Tinder Holiday&; zien we een jong meisje op vakantie in Italië. Zij komt via de bekende datingapp in contact met een Italiaanse jongen. Maar geheel volgens Italiaans gebruik wordt het meisje gelijk voorgesteld aan de rest van de familie. En daar blijken meer fervente &;tinderaars&; tussen te zitten.

De film wordt inmiddels uitgezonden op tv en online.

Credits
Opdrachtgever: Vodafone
Verantwoordelijk bij klant: Eva Ruiz, Laura van Gestel, Joyce van den Bergh, Mark de Vries-Araujo
Bureau:
Creatie: Mervyn ten Dam & Pascal Rotteveel
Producer: Lieke de Klein & Marleen Reen
Strategie: Boris Nihom
Productie: Czar
Regie: Jelmar Hufen
Producer: Robert Roosenstein & Karlijn Paardekooper
DOP: Gabor Déak
Offline: Marthin Heijgelaar
Grading: The Ambassadors & Jean-Rene Nebot
Audio: The Ambassadors

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in