Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanne Tolsma nieuwe csd Wunderman Thompson Amsterdam

Tolsma komt bij het Amsterdamse reclamebureau Alfred vandaan, waar zij eveneens csd was.
Sanne Tolsma
Sanne Tolsma gaat bij Wunderman Thompson aan de slag als Client Services Director.
Sanne Tolsma
Sanne Tolsma gaat bij Wunderman Thompson aan de slag als Client Services Director.

De Amsterdamse Sanne Tolsma (41) gaat Wunderman Thompson versterken. Ze gaat daar aan de slag als Client Services Director: in die rol is ze verantwoordelijk voor klanten als PLUS en Mazda.

related partner content for mobile comes here

Tolsma komt bij het Amsterdamse reclamebureau Alfred vandaan, waar zij eveneens csd was en bovendien als International Business Director via MullenLowe leiding gaf aan internationale klanten. Ze werkte in haar carrière voor merken als Unilever (Knorr, Conimex, Sun, Calvé, Hertog), Upfield (Becel, Blue Band, Rama), Grolsch en Hema.

Bij Wunderman Thompson treft Tolsma een ambitieus team dat internationaal aan de weg timmert. 'Ik hou van de magie die ontstaat als de juiste strategie en de beste creatie samenkomen. Door resources en budgetten slim en efficiënt in te zetten, maak je maximale impact voor je business.'

Anita Lotten, Managing Director van Wunderman Thompson, noemt Tolsma in een reactie een 'bijzonder goede vakvrouw'. 'Een verbinder pur sang. Met haar positieve houding en oplossend vermogen is zij van grote toegevoegde waarde voor het Wunderman Thompson-team.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in