Overslaan en naar de inhoud gaan

Salesbaas TMG Sam Bremer stapt over naar Dasym

Hij begint daar in januari.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bij Dasym in Naarden wordt Bremer managing director projects. Dasym is het bedrijf van Frank Botman. Het investeringsvehikel had lange tijd een belang in Telegraaf Media Groep (TMG). In januari van dit jaar nam John de Mol dat belang over, waarna een biedingsstrijd met Mediahuis en de Van Puijenbroek familie begon.

Bremer was bijna 2,5 jaar werkzaam bij TMG. Hij begon er als corporate client manager en werd uiteindelijk director corporate clients. In oktober stond Bremer nog met sales & marketing director Harm van Veldhuizen op het podium in de RAI om het nieuwe commerciële beleid van TMG te presenteren.

In een mail aan relaties zegt hij: 'Ik ben ervan overtuigd dat 2018 een mooi jaar wordt voor TMG. Ik had er graag onderdeel van willen zijn, er is echter een kans op mijn pad gekomen die ik niet kon laten schieten.'

Volgens een woordvoerster van TMG wordt naar een opvolger gezocht.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in