Review Omo-merken in Europa
Unilever houdt een review van zijn reclameactiviteiten van de merken onder Omo, zoals Skip en Persil.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het 200 miljoen euro account wordt nu gedeeld door Lowe en JWT. Unilever wil het consolideren binnen één netwerk, om ‘de wasmiddelenmerken te stroomlijnen’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
David Arkwright, wereldwijde merkendirecteur van Omo zegt tegen Media & Marketing Europe dat er geen kritiek is op de huidige bureaus, maar dat de beslissing te maken heeft met structurering van merken onder de Unilever-vlag.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe review start in maart, een beslissing wordt in de herfst verwacht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid