Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis Worldwide komt met Publicis Entertainment

Publicis Worldwide begint een nieuwe divisie: Publicis Entertainment. De unit moet een brug slaan tussen advertising content creatie en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De reclameholding maakte dat gisteren bekend op de tv-beurs Mipcom in Cannes. Publicis Entertainment biedt branded entertainment oplossingen voor tv-content, games en films. Daarnaast ontwikkelt de divisie ook instrumenten om de waarde en ROI van branded entertainment activiteiten te meten.

related partner content for mobile comes here

De eerste tak start in Londen, maar moet in de loop van de tijd verder uitgerold worden in de belangrijkste markten. Publicis Entertainment werkt momenteel al aan een aantal branded content projecten met klanten wereldwijd. Het bureau werkt al samen met producenten als Fremantle and Endemol.

De unit wordt geleid door Marcus Vinton, partner & chief creative officer, afkomstig van Ogilvy London.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in