Overslaan en naar de inhoud gaan

Patrick de Laive stapt uit The Next Web

De medeoprichter en chief product officer van het techplatform gaat zijn horizon verbreden.
Patrick de Laive (r) en Boris Veldhuijzen van Zanten
Patrick de Laive (r) en Boris Veldhuijzen van Zanten (door Julia de Boer)
Patrick de Laive (r) en Boris Veldhuijzen van Zanten
Patrick de Laive (r) en Boris Veldhuijzen van Zanten (door Julia de Boer)

Het is tijd om 'nieuwe dingen te ontdekken' buiten TNW om, zo meldt De Laive op LinkedIn. Deze beslissing maakt hij samen met zijn broer en co-partner Robert Jan de Laive, die ook uit TNW stapt. De eerstvolgende editie van TNW Conference in juni wordt zijn 'official goodbye'. Medeoprichter en boardmember Boris Veldhuijzen van Zanten blijft wel aan bij TNW, evenals ceo Myrthe van der Erve.

related partner content for mobile comes here

The Next Web werd in 2006 te Amsterdam opgericht als website en groeide uit tot gezaghebbend en internationaal techplatform, mede dankzij bekendheid van events als TNW Conference. In 2019 werd TNW onderdeel van The Financial Times.

Padel spelen

Op LinkedIn bedankt De Laive zijn collega's en partners. 'TNW has been at the center of our lives and identities for far more than a decade. I’m thankful for the many great moments that TNW has brought me. Hundreds of amazing colleagues that I was able to work with over the years, the dozens of friendships it has brought forward, and the thousands of super interesting people I was able to meet thanks to TNW (speakers, founders, investors, partners, attendees, residents).'

Wat gaat hij nu doen? 'Goede vraag. Ik wil eerst tijd doorbrengen met mijn familie, padel spelen en vooral goed nadenken. Mezelf kennende zal dat niet lang duren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in