
Voor de campagne Share a Smile heeft de luchtvaartmaatschappij 29 video’s in 14 talen (Arabisch, Kantonees, Engels, Frans, Duits, Grieks, Italiaans, Japans, Koreaans, Mandarijn, Portugees, Russisch, Spaans en Turks) laten maken, waarbij het cabinepersoneel eigenzinnige uitdrukkingen en begroetingen van over de hele wereld laat zien.
‘Share a Smile is niet alleen gemaakt om de omvang van de taalkundige vaardigheden van de internationale bemanning te tonen, maar is ook bedoeld om reizigers op een luchtige manier meer begrip voor andere culturen bij te brengen – en die te delen’, aldus Maurice Flanagan, executive vice president Emirates.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandClient Services Director - Media
ScheepensOnline marketeer
REEF‘Veel van de gezegden zullen in de eerste plaats gek klinken voor mensen die de taal niet spreken als ze het voor het eerst horen, maar worden duidelijk als er betekenis aan wordt gegeven.’
Share a Smile is het nieuwste onderdeel van de wereldwijde campagne Hello Tomorrow die in april 2012 gelanceerd is. Alle video’s zijn te zien via Emirates’ YouTube- kanaal.
Hier twee voorbeelden:
Cantonese Knal
Arabische komedie
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee