New Growth Strategies (TBWA) stelt Merle Weil aan als head of brand positioning
Merkbouwer Weil verdiende haar sporen als merkbouwer onder meer bij L’Oréal, Coca-Cola en de Bijenkorf.

Merle Weil
© New Growth Strategies

Merle Weil
© New Growth Strategies
New Growth Strategies, het nieuwe adviesbureau van TBWA, heeft Merle Weil aangesteld als head of brand positioning. Weil is een merkbouwer met ruim 20 jaar ervaring.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ze werkte bij multinationals in fmcg en retail zoals L'Oréal, Coca-Cola en de Bijenkorf, voor marketingadviesbureau (EY)VODW, en werkte als freelancer voor merken als Conimex, Heinz, Mentos, Doritos, LIGA, KNVB en Scotch&Soda op het gebied van marketing, strategie, positionering, communicatie, media en productontwikkeling.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNew Growth Strategies is onder leiding van Marc van Eck en Joost van Gelder een zelfstandig bureau in het netwerk van TBWA.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid